Известие

Collapse
No announcement yet.

Забива муцуната като е студена 156 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Забива муцуната като е студена 156 2.0 TS

    Колеги,незнам дали е нормално това,за това реших да попитам. След като запаля колата за 1-ви път за деня и я оставя да поработи 5-6 мин. преди да тръгна всичко си е нормално,но ако реша да тръгна на 2-рата минутка примерно, като подам газ колата се чуди кво става и забива муцуната. Така е няколко минутки,като поработи малко се оправя. Някаква притенция на Алфите ли е това или си имам някакъв проблем? Благодаря предварително.
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 12:21.
    156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

  • #2
    Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
    Колеги,незнам дали е нормално това,за това реших да попитам. След като запаля колата за 1-ви път за деня и я оставя да поработи 5-6 мин. преди да тръгна всичко си е нормално,но ако реша да тръгна на 2-рата минутка примерно, като подам газ колата се чуди кво става и забива муцуната. Така е няколко минутки,като поработи малко се оправя. Някаква притенция на Алфите ли е това или си имам някакъв проблем? Благодаря предварително.
    Определено си имаш проблем.Я дебитомер,я нещо друго,но трябва да се отиде на свестен майстор.
    Има много писано по този проблем.Пробвай с търсачката,но не знам как работи тя .
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      И аз бях така смених дебитомер и ламбда сонда и всичко е ок.Ама първо отиди на диагностика най-добре

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
        Колеги,незнам дали е нормално това,за това реших да попитам. След като запаля колата за 1-ви път за деня и я оставя да поработи 5-6 мин. преди да тръгна всичко си е нормално,но ако реша да тръгна на 2-рата минутка примерно, като подам газ колата се чуди кво става и забива муцуната. Така е няколко минутки,като поработи малко се оправя. Някаква притенция на Алфите ли е това или си имам някакъв проблем? Благодаря предварително.
        Имаш проблем. Ако всичко е наред, трябва да можеш да тръгнеш веднага, моята е така

        Comment


        • #5
          дебитомер ако беше от софия можеше да ти дам един за проба
          sigpicalfa 164turbo s4
          части втора употреба за алфа всичко за 156
          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=45563
          0888556609 Коко Алексиев

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Имаш проблем. Ако всичко е наред, трябва да можеш да тръгнеш веднага, моята е така
            Ами аз мога да тръгна веднага,но леко...ако подам по рязко газ,не я поема....плавничко трябва.
            Иначе пали от първия път винаги,оборотите след като запали са около1400, и след няколко минути си падат до 1000
            156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

            Comment


            • #7
              Нямах предвид плавно, а нормално ... А бе, имаш проблем - не е нормално давене, глъхнене, кихане кашляне ... Требе да идеш на доктор

              Comment


              • #8
                Да, сега намерих доста изписани теми по тоя въпрос...еми ще се лекуваме като има парички,че в момента е зле положението.
                Понеже съм в Ямбол не знам до кога,има ли колеги от Ямбол да ми препоръчат сервиз където поне малко да разбират,че аман от некадърници.
                156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                Comment


                • #9
                  В ЯЛ мое да идеш в АХМ-ауто в сервиза им, на Трите Вятъра се намира, ако ти говори нещо......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Колега и при мен го имаше този ефект, но започнах да сипвам само Карера 95 или 95+ и всичко се нареди.
                    Преди това сипвах обикновен 95 най-често от Лукойл и имах този проблем като при теб.
                    Успех.
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                    .:: My PRECIOUS ::.

                    Comment


                    • #11
                      Не трябва да има значение какво сипваш. 92 да сипеш пак трябва като и подадеш да тръгне.

                      На който му забива муцуна така на студено значи, че и колата му не върви колкото трябва да върви. Този проблем е свързан с редица малки проблемчета които могат да се поправят лесно. Само ви информирам, че това не е един проблем по-колата, а са няколко.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Сори за спама ама само да попитам понеже и аз съм с подобен проблем колко парички върви този дебитомер и има ли разлика в тях при различните двигатели(разбирай 1.6 1.8 2.0)
                        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
                        Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

                        Comment


                        • #13
                          Имах същия проблем наскоро и се оказа дебитомер,но на диагностика всеки път показваше перфектни параметри.Съвета ми е да пробваш първо с читав дебитомер и след това с ламбда сонди и т.н
                          Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
                          Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

                          Comment


                          • #14
                            А защо забравихте факта, че ЕКУ-то пази мотора докато е студен?
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от boian Покажи съобщение
                              А защо забравихте факта, че ЕКУ-то пази мотора докато е студен?
                              Няма такъв филм.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X